angrynerds.blogg.se

Gaming blogg för arga nördar!

"boxen"

Kategori: Allmänt, boxen

 Привет!
 
Sedan barnsben har jag konsumerat spel som om det vore U-länders resurser. Mitt arsenal inkluderar spel från det klassiska Nintendo64, Playstation 2 samt alla olika spelgenrer (MMORPG, RPG, FPS etc.) på PC. Om jag skulle behöva välja en favorit så skulle det utan tvekan vara Zelda-spelen från Nintendo. Dessa spel berättar en saga samtidigt som de underhåller en med actionfyllda fighter och komplicerade pussel. När jag spelar onlinespel nickar jag oftast "ochboxenvargul", och finns i arkiv på spel som World of Warcraft, Tibia, League of Legends mfl.
 
Detta avslutar min presentation, och jag ser fram emot de framtida inläggen, samt videon vi kommer lägga upp i samband med att vi spelar League of Legends.
Kommentera inlägget här: