angrynerds.blogg.se

Gaming blogg för arga nördar!

"20sek"

Kategori: 20sek, Allmänt

Tjeina! 20sek här.
 
Jag tänkte att en liten introduktion kunde vara lämpligt nu när bloggen precis har startat och så :)
Jag har spelat spel i alla dess former så länge jag kan minnas, allt började med Super Mario BrosGameboy Color och därifrån fortsatte det i rask takt. Jag spelar allt från shooters till strategi men på senare tid har jag testat mig runt en del bland det breda gratisutbud som numera finns och fastnade för MOBA spel, mer specifikt League of Legends. I och med dett har jag i stort sett försummat mitt tidigare så nyanserae spelliv (idiotiskt nog märkte jag nu i efterhand men vill inte sluta nu när jag väl har gett mig in x3 )för att försöka ta mig ur det fruktansvärda, ökända Bronze-träsketLoL...
 
 
Kommentera inlägget här: